dimecres, 20 d’agost del 2008

GR's


Ahir vaig caminar de Martorell a Collbató, per la línia Martorell, Beguda Baixa, Beguda Alta, Can Parellada, Hostalets de Pierola, Collbató. Pel GR-5 (si no m'equivoco és el 5) que s'agafa a Can Parellada. [Tenies raó, Mercè.] I és impressionant, això dels GR's. De fet, crec que aquest ja és el que havíem utilitzat amb uns amics, per anar de Gelida a Sitges...

Doncs bé, vaig sortir a les 9.20 de casa, i a les 14h ja m'estava remullant a la "piscina" d'un amic, després de deixar atravessada en una de les reixes de casa seva una canya que vaig trobar-me a mig camí i que vaig utilitzar de bastó, des d'aquell moment. Quedarà allà clavada, com a testimoni de la "gesta".

Que trobo a faltar el Camí, vaja, i m'invento qualsevol "ruta", per tornar-me a carregar una motxilla i fer-me a la carretera, a peu, seguint senyals. Fletxes grogues o marques blanques i vermelles, tant és. El què compta és recórrer camins. Gastar sola. Cremar quilòmetres.

[I per la tarda vaig descobrir un joc de tennis a la Wii. Però això ja és una altra història.]

Queda clar que, un dia d'aquests, haig de fer el GR que va per tot el litoral català, de nord a sud, o viceversa. Ho tinc a la llista.

2 comentaris:

mum ha dit...

El GR-92 de Portbou a Ulldecona, 579,740 Km. ... potser ... qui sap ... potser m'hi perdo seguint el blanc i vermell...

J. B. ha dit...

yeah!

;o)