dilluns, 6 d’octubre del 2008

Apunts de classe: les 40 millors portades dels últims 40 anys, segons Magazine

Dels apunts de la interessantíssima classe que tinc amb el professor Carlos Pérez de Rozas, us enllaço una coseta: una selecció de les millors portades de revistes nordamericanes segons el Magazine Publishers of America: les 40 millors portades dels últims 40 anys. La llàstima és que crec que no funciona el link que permet veure-les totes en una presentació de Power Point; ni tan sols funciona la funcio d'ampliar-les, sigui com sigui, val la pena que ho veieu. Si algú sap com fer-ho millor que m'ho faci saber. Espero que us agradin. Un altre dia, les comentarem.

2 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Aaaiiii el meu desig d´estudiar periodisme sempre ahí pegant-me voltetes al cap... no saps l´enveja que me dones!!!

Però no sé si aprofitaria. Acabaria siguent una mena de Hunter S. Thompson en femení i menys ingeniosa.

J. B. ha dit...

Ja ets "una mena de Hunter S. Thompson en femení", amiga meva, i d'enginy no te'n falta... Quantes vegades t'ho hauré de dir? ;o)
(M'ho passo d.p.m. a segons quines classes, però és clar, no tots els profes poden ser com Millás, Pérez-Reverte, Tom Wolfe, S. Thompson, Michael Herr, Kapuscinski o Billy Wilder, és clar, sinó ja seria la monda) Una abraçada, comtessa!