dilluns, 28 de juliol del 2008

Gazpacho, pit de pollastre al forn, amanida "alemanya" i una birra

Avui he dinat a la barra del mític bar Pinotxo del mercat de la Boqueria de Barcelona. Gazpacho, pit de pollastre al forn i amanida "alemanya", tot regat amb una bona birra. De poc que no m'hi trobo al detectiu Carvalho, que crec que hi anava, quan al gran Vázquez Montalbán li venia de gust.
Avui celebro que ja sóc estudiant de Periodisme.
Sabeu com sona això, a les meves orelles? Sona a Puta Glòria.
I ja tindré temps per descobrir les ombres de la Facultat de Comunicació de la Pompeu (que les universitats són molt putes, i no serà la primera que trepitgi, que ja comencem a tenir un currículum i la majoria de Temples del Saber no són més que estructres de Cartró Pedra que expedeixen títols que no serveixen de res si després no et bellugues i/o coneixes gent), però de moment vull assaborir la il·lusió de "ser-hi".
Primer vaig picar a la porta; després vaig ficar-hi el peu, un cop oberta, perquè no me la tornessin a tancar; i avui, per fi, l'he obert de bat a bat.
Avui he dinat al Pinotxo per celebrar que l'adolescent que vaig ser, per fi tindrà el que es mereixia. Puta Glòria, xaval. Lo que yo te diga.

2 comentaris:

BrigadistaK ha dit...

felicitats primiko!!!
el món del periodisme ja es pot anar calçant per rebre una figura de la teva talla!
Fins aviat!
P.D.Compta amb mi aquest cap de setmana per celebrar-ho!

Anònim ha dit...

Enhorabona xaxo!!!

Esq potser ho dubtaves???

Jo no, xo sempre es veu tot més fàcil dsd fora q dsd dins, no???

Enhorabona un altre cop.

Ja mos vorem.

J.