dilluns, 15 de setembre del 2008

Sexografías by Gabriela Wiener

Una de les diferències entre ella (la periodista gonzo del moment i autora d'un llibre tan atrevit com original) i jo (futur estudiant de periodisme que, per ara, només ha publicat en mitjans locals) és que ella "va fer-se donant d'òvuls per pagar-se el màster" on vam coincidir, mentre que jo vaig anar-hi "subvencionat" pels meus pares. S'entén, que sigui ella la que escrigui sobre el cantó fosc i humit i, sens dubte, interessant de la vida, i no jo; diguessim que jo ho he tingut "més fàcil", mentre que ella s'ha "complicat" les coses... per poder-ho escriure després. D'aquí que les seves cròniques mereixin ser publicades. Llegint-les, un es pregunta què és veritat i què invenció. Perquè cada història pot llegir-se com un relat periodístic (viscut en primera persona) molt detallista i atrevit, o com un conte (molt imaginatiu) on no sempre és la Caputxeta la que podria ser penetrada en qualsevol moment... Sigui com sigui, ella assegura haver-ho viscut... i m'ha dit que el DIMARTS 16 presenta el llibre a LA CENTRAL DEL RAVAL, a quarts de vuit de la tarda.

Ale, ya lo saben.


Foto: la gran Jane Darling, fotografiada per mi (pel meu aparell... tremolós i emocionat) al Festival Internacional del Cinema Eròtic de Barcelona, 2004.